Sunday, September 19, 2010

Post Raya

Kadang-kadang bila aku rasa aku perlu jadi baik
aku berakhir dengan jadi lebih teruk

Dan bila aku rasa semua orang mulia
sekelip mata semua jadi macam bangsat

Orang selalu pesan, tengok apa yang dinasihatkan
Bukan siapa yang menasihati
But then....

Aku memang susah mesra dengan orang
dan aku tak harap untuk orang mesra dengan aku

Aku kutuk orang, orang kutuk aku
Aku berdosa, mereka juga sama

Aku memang rasa aku selalu betul dan semua salah
Dan ramai yang rasa mereka betul dan aku salah

Aku tahu, sampai mati aku memang takkan boleh puaskan hati semua orang
Dan smpai mati, aku takkan boleh puas hati dengan semua orang

Orang akan sentiasa buat aku menyampah
Dan aku akan sentiasa buat orang rasa menyampah

Who give a damn about it??!!

Cuma sekurang-kurangnya, orang memang tahu siapa aku
Dan tahu siapa musuh aku, siapa kawan aku...

Bukan hidup dengan dunia hipokrit BANGSAT!!
Yang sentiasa senget terliuk-lentok
Yang sentiasa berlakon dan asyik mengutuk
BLOODY HELL!!!

1 comment:

aw3rz said...

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada Hafiz Jaafar yang berada di Malaysia. Semoga sihat selalu.

Ahmad Zaheer Mohd
Perantauan, 2010