Tuesday, July 20, 2010

F*** (Aku Yang Emosi)

Yang Mengurus - cuma tahu membesarkan badan tapi tak pernah terurus dan ada kata putus

Yang Tua - tapi cuma punya otak tahap kanak-kanak yang ada "basal-skull fracture"

Yang ANJING DARI ANJING - mereka yang mahu bersendirian untuk penuhi khayalan masturbasi

Konklusi IM - "Ingatkan dalam drama je jumpa orang baik dan kurang bijak, berdepan dengan orang jahat yang licik. Tak sangka, kehidupan nyata pun macam tu"

Konklusi MON - "Tetap tegar dengan prinsip Aku betul Semua salah. Yang Salah ialah Yang Punca"

Aku Emosi sebab aku sangat peduli!!

dan Selamat Bermasturbasi!!!

4 comments:

aw3rz said...

Ya. Selamat!

im said...

itu bukan konklusi aku, itu hanya mukaddimah bicara.. konklusia aku ialah " jangan jadi baik tapi bodoh sampai dipergunakan, baik jadi yg dianggap jahat dan licik tapi sebenarnya bijak utk survive dunia sendiri".. jangan jadi terlalu baik sampai makan diri sendiri..kene guna akal pikir baik buruk org buat atas kite..huh (aku plak yg emosi..haha)

azaHmaeL said...

ok ini sangat mengerunkan

HafizJaafar said...

awe - ye,mari bersama
im - saba2..jgn emosi sgt
azah - gerun ke..bese jek..