Friday, December 4, 2009

PENCARI JODOH DI HOSPITAL

CERITA SATU

Pakcik 1 : Jadi awak ni belajar lagi la ye?
Pelajar 1 : Ya pakcik. Ada lagi setahun setengah nak habis
Pakcik 1 : Anak pakcik pun belajar nak jadi doktor. Tapi dia kat Manipal
Pelajar 1 : Yeke. Bagusla macam tu
Pakcik 1 : Itulah. Pakcik rasa bagus kalau kamu berdua ni dapat tukar-tukar maklumat
Pelajar 1 : ???
Pakcik 1 : Senang cerita, kalau kamu ni single lagi, pakcik nak lah kenalkan kamu dengan dia
Pelajar 1 : Haaa??!!!

CERITA DUA

Pelajar 2 : Saya dah habis tanya. Nanti kalau ada apa-apa yang saya terlupa, saya tanya balik ya
Makcik 2 : Yelah
Anak makcik 2 : Kejap doktor. Rasanya ada lagi yang doktor lupa nak tanya
Pelajar 2 : Haa?? Apa dia ?
Anak makcik 2 : Nombor telefon saya taknak ke?
Pelajar 2 : (DAMN)

p/s - tunggu masa yang sesuai untuk berkenalan dengan anak makcik Bowler-Brawn Frame

7 comments:

elyse said...

gile femes~

HafizJaafar said...

xfemes mane kalo kene camtu..lain la kalo anak makcik 2 ialah lisa surihani...hehe

Sop said...

curik2 tangkap gambar lps tu post la kat sini.

oh lupe.. unethical..

im said...

weh, dah start blog rupenye... haha, by the way, makcik tu patient aku, so die dah pesan kat aku, tgk2 kan ckit anak die tuh...hoho

mongue said...

wtf? wtf??

HafizJaafar said...

ucop - aku tak pandai amek gambo paras pinggang.tolong amekkan??

im - ye,baru je ade.ko salah makcik kot.hehe...

mongue - udoh2 le tu..

Aimi Syahirah said...

HAHA.
bestnye!

*excited